Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
194 p, 5.8 MB Estrategia de reposicionamiento de marca y comunicación para mytaxi España / López Muñoz, Irene ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'app mytaxi ha d'enfrontar-se a un doble problema a Espanya. Per una banda, el taxi és considerat tradicional i antiquat. Per altra banda en els últims anys s'han sumat al mercat de la movilitat nous players, competint directament amb el sector del taxi i guanyant-se als usuaris gràcies a la oferta d'una experiencia diferencial. [...]
La app de mytaxi debe afrontar un doble problema en España. Por un lado, el taxi es considerado como tradicional y anticuado. Por otro, en los últimos años, se han sumado al mercado de la movilidad nuevos players, compitiendo directamente con el sector del taxi y ganándose a los usuarios gracias a la oferta de una experiencia diferencial. [...]
mytaxi app has to face two problems in Spain. On the one hand, the taxi service is seen as traditional and old-fashioned. On the other hand, a lot of new players have entered in the mobility market, competing directly with the taxi and gaining users thanks to the offer of a different experience. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.