Resultats globals: 19 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 11 registres trobats
Materials acadèmics, 8 registres trobats
Documents de recerca 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
194 p, 5.8 MB Estrategia de reposicionamiento de marca y comunicación para mytaxi España / López Muñoz, Irene ; Sánchez Sancho, Ángel , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'app mytaxi ha d'enfrontar-se a un doble problema a Espanya. Per una banda, el taxi és considerat tradicional i antiquat. Per altra banda en els últims anys s'han sumat al mercat de la movilitat nous players, competint directament amb el sector del taxi i guanyant-se als usuaris gràcies a la oferta d'una experiencia diferencial. [...]
La app de mytaxi debe afrontar un doble problema en España. Por un lado, el taxi es considerado como tradicional y anticuado. Por otro, en los últimos años, se han sumado al mercado de la movilidad nuevos players, compitiendo directamente con el sector del taxi y ganándose a los usuarios gracias a la oferta de una experiencia diferencial. [...]
mytaxi app has to face two problems in Spain. On the one hand, the taxi service is seen as traditional and old-fashioned. On the other hand, a lot of new players have entered in the mobility market, competing directly with the taxi and gaining users thanks to the offer of a different experience. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
253 p, 34.8 MB Creación de una marca de papelería ambientada en el Mundo y su cultura para jóvenes aventureros / Reyes García, Ana María ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'una marca de papereria única i original, ambientada en el món i la seva cultura, per a joves que estimen viatjar i l'aventura. Per al desenvolupament del projecte analitzarem el context actual de la papereria i el viatge, estudiarem la competència, definirem el target, construirem el producte juntament amb la seva imatge i identitat corporativa i, finalment, es planificarà una estratègia de comunicació completa i en detall. [...]
Este proyecto consiste en la creación de una marca de papelería única y original, ambientada en el mundo y su cultura, para jóvenes que aman viajar y la aventura. Para el desarrollo del proyecto analizaremos el contexto actual de la papelería y el viaje, estudiaremos la competencia, definiremos el target, construiremos el producto junto con su imagen e identidad corporativa y, finalmente, se planificará una estrategia de comunicación completa y en detalle. [...]
This project consists in the creation of a unique and original stationery brand, set in the world and its culture, for young people who love to travel and adventure. For the development of the project we will analyze the current context of the stationery and the journey. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
192 p, 8.2 MB Creació i estratègia de comunicació d'una marca de ginebra: El Born / Pujol Alabau, Ignasi ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació d'una marca de ginebra espanyola, concretament produïda a la ciutat de Barcelona, i del Pla de Comunicació a realitzar durant la fase de llançament d'aquesta. Es tracta d'una ginebra afruitada amb tocs florals, que duu a dins l'essència de la ciutat comtal i de la terra. [...]
Proyecto de creación de una marca de ginebra española, concretamente producida a la ciudad de Barcelona, y del Plan de Comunicación a realizar durante la fase de lanzamiento de ésta. Se trata de una ginebra afrutada con toques florales, que lleva dentro la esencia de la ciudad condal y de la tierra. [...]
Project of creation of a Spanish gin brand, concretely produced at the city of Barcelona, and of the Communication Plan to realise during her launch phase. It treats of a fruity with a floral nuance gin, that takes inside the essence of the city and of the earth. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
140 p, 28.4 MB Ideació i llançament d'un complex rural de luxe al Baix Empordà / Lumbreras Martí, Rita ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació i llançament d'un nou complex rural de luxe al Baix Empordà i, conseqüentment, presentació de tots els serveis i/o activitats que proporcionarà als seus hostes. El projecte comença amb l'anàlisi del context actual del turisme en l'àmbit nacional, passant a la presentació del complex i la creació de la marca fins a la seva estratègia i pla complet de comunicació.
Ideación de un nuevo complejo rural de lujo en el Baix Empordà y, consecuentemente, presentación de todos los servicios y/o actividades que proporcionará a sus huéspedes. El proyecto empieza con el análisis del contexto turístico actual en el ámbito nacional, pasando a la presentación del complejo y la creación de la marca hasta su estrategia y plan completo de comunicación.
Ideation of a new luxury rural complex in Baix Empordà and, consequently, presentation of all the services and activities will provide its guests. The project begins with the analysis of the current context of tourism in Spain, going on to the presentation of the complex and the creation of the brand up to its communication and strategy complete action plan.

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
94 p, 7.1 MB Creación de una marca de experiencias personalizadas / Silva Alcojor, Marta ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació té com a finalitat la creació, el desenvolupament i la comunicació de MADE4U, una marca de disseny d'experiències personalitzades. Així doncs, trobarem totes les etapes necessàries per la final creació d'aquesta; des de l'anàlisi del context i mercat, passant per l'estratègia de marca i comunicació i, per últim, el pla d'accions.
El proyecto que se presenta a continuación tiene como finalidad la creación, el desarrollo y la comunicación de una marca de diseño de experiencias personalizadas; MADE4U. Así pues, encontraremos todas las etapas necesarias para la final creación de ésta; desde el análisis de contexto y mercado, pasando por la estrategia de marca y comunicación y, por último, el plan de acciones.
The aim of this project is to create, develop and communicate a brand which designs customized experiences, called MADE4U. Therefore, on this Degree Thesis Dissertation, readers will be able to know the different steps followed to create the brand. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
125 p, 9.0 MB Creación de una marca de cerveza artesana con quinua / Pérez Ramón, Olga ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada vegada més, veiem que els joves segueixen un estil de vida saludable, tenen més cura de la seva alimentació i dels seus hàbits de vida. Encara així, a la gran majoria els agrada gaudir d'una cervesa amb els seus amics o persones de confiança. [...]
Cada vez más, vemos que los jóvenes siguen un estilo de vida saludable, cuidan más su alimentación y sus hábitos de vida. Aun así, a la gran mayoría les gusta disfrutar de una cerveza con sus amigos o personas de confianza. [...]
Increasingly, we see how young people follow a healthy lifestyle; take better care of their diet and their lifestyle. Even so, the vast majority like to enjoy a beer with their friends or trusted people. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
88 p, 5.1 MB Creación de una plataforma de experiencias en el extranjero para jóvenes / López Esteve, Alba ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els joves d'avui en dia s'enfronten a una difícil decisió enfront el seu futur després de finalitzar els seus estudis. És per això, que ara és el moment idoni per crear una plataforma d'assessorament integral per a joves que volen viure una nova experiència a l'estranger. [...]
Los jóvenes de hoy en día se enfrentan a una difícil decisión acerca de su futuro tras finalizar sus estudios. Es por ello, que ahora es el momento idóneo para crear una plataforma de asesoramiento integral para jóvenes que desean vivir una nueva experiencia en el extranjero. [...]
Nowadays young people used to face a difficult decision about their future after finishing their studies. For this reason, now is the ideal time to create a platform that provides new experiences abroad to them. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
115 p, 7.6 MB Creación de una marca de casas rurales de lujo y experiencias exclusivas en el Delta del Ebro / Alegre Pons, Gemma ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'una marca de cases rurals de luxe de lloguer vocacional en el Delta de l'Ebre, així com d'un conjunt d'experiències exclusives en el mateix territori. S'analitzarà íntegrament el context actual del turisme rural a Espanya, Catalunya i Les Terres de l'Ebre, s'estudiarà la competència directa i indirecta, s'establirà el públic objectiu, es desenvoluparà la creació de la marca i finalment, es durà a terme l'estratègia de comunicació del projecte, sense deixar de banda el pressupost, el timing i els KPI's.
Este trabajo consiste en la creación de una marca de casas rurales premium de alquiler vocacional en el Delta del Ebro, así como de un conjunto de experiencias exclusivas en este territorio. Se analizará íntegramente el contexto actual del turismo rural en España, Cataluña y Las Tierras del Ebro, se estudiará la competencia directa e indirecta, se establecerá el público objetivo, se desarrollará la creación de la marca y finalmente, se abordará la estrategia de comunicación del proyecto sin dejar de lado el presupuesto, el timing y los KPI's.
This final paper consists on the creation of a brand of luxury country houses in the Delta del Ebro, as well as a set of exclusive experiences in the same territory. This project analyses the current context of rural tourism in Spain, Catalonia and Les Terres de l'Ebre. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
116 p, 6.7 MB Reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo / Torres Mayoral, Mercedes ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ediciones Mayo és una empresa familiar que, després d'una mala etapa econòmica, aconsegueix sortir-ne amb èxit adaptant-se al context i realitzant canvis en el seu model de negoci. El nou paradigma de l'empresa havia de donar-se a conèixer, és per això que aquest projecte planteja i duu a terme el reposicionament estratègic de marca i comunicació de Ediciones Mayo, per a que l'empresa torni a apropiar-se d'una identitat que li correspongui i pugui fer front als nous temps, mirant, amb optimisme, al futur.
Ediciones Mayo es una compañía familiar que, tras una mala etapa económica, consigue salirse con éxito adaptándose al contexto y realizando cambios en su modelo de negocio. El nuevo paradigma de la empresa debía darse a conocer, es por ello que este proyecto plantea y lleva a cabo el reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo, para que la compañía vuelva adueñarse de una identidad que le corresponda y pueda hacer frente a los nuevos tiempos, mirando, con optimismo, al futuro.
Ediciones Mayo is a family business that, after the economic crisis, manages to get away with success by adapting to the context and making changes on its business model. The new paradigm of the company needs to be communicated, that is why this project sets and carries out the strategic repositioning of the brand and its communications, so that the company can take possession of a new and updated identity that corresponds again, embracing the future with optimism.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
166 p, 13.0 MB El rol de la mascota publicitària en l'era de la comunicació digital / Serra Leiva, Albert ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén explorar el món de les mascotes publicitàries, com s'han relacionat amb la societat des de la seva creació i quins vincles s'hi estableixen actualment mitjançant les possibilitats comunicatives i multimèdia de les noves tecnologies. [...]
Este proyecto pretende explorar el mundo de las mascotas publicitarias, cómo se han relacionado con la sociedad desde su creación y qué vínculos se han establecido con ellas actualmente mediante las posibilidades comunicativas y multimedia de las nuevas tecnologías. [...]
This project tries to explore the world of the advertising mascots, how they have related to the company from his creation and what links have been established by them nowadays by means of the communicative possibilities and multimedia of the new technologies. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 8 registres trobats  
1.
3 p, 99.2 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Rabanal Ramirez, Robert ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
7 p, 109.4 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
7 p, 110.7 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
7 p, 89.6 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
5.
7 p, 89.1 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar algunas de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
7 p, 89.1 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar algunas de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
7 p, 33.2 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar algunas de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
5 p, 106.2 KB Estratègia Creativa [103143] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Capacitar al alumnado en la refkexión , creación y desarrollo de estratégias creativas aplicables a las marcas que conlleven exito en ventas a corto/medio /largo plazo y paralelamente contruyan personalidad de marca.
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.