Results overview: Found 11 records in 0.03 seconds.
Course materials, 11 records found
Course materials 11 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
5 p, 107.1 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Ayala Sanchez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer com la tecnologia pot servir d'eina per a alinear les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Understand the customer-company relationship, within the framework of loyalty. Appreciate the differences in the viability of the companies according to their customer focus. Assimilate what are the basic business strategies customer focused. [...]
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2023-24
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
2.
5 p, 106.2 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Ayala Sanchez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer com la tecnologia pot servir d'eina per a alinear les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Understand the customer-company relationship, within the framework of loyalty. Appreciate the differences in the viability of the companies according to their customer focus. Assimilate what are the basic business strategies customer focused. [...]
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2022-23
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
3.
5 p, 106.5 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer com la tecnologia pot servir d'eina per a alinear les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Understand the customer-company relationship, within the framework of loyalty. Appreciate the differences in the viability of the companies according to their customer focus. Assimilate what are the basic business strategies customer focused. [...]
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2021-22
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
4.
5 p, 105.0 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2020-21
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
5.
5 p, 104.9 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2019-20
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
6.
5 p, 77.8 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2018-19
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
2 documents
7.
5 p, 75.2 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2017-18
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
2 documents
8.
5 p, 75.1 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2016-17
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
2 documents
9.
5 p, 31.4 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
2015-16
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
2 documents
10.
5 p, 104.4 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
2014-15
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]  

Course materials : 11 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.