Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168]
Recuenco Osa, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Date: 2014-15
Abstract: Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Grau en Empresa i Tecnologia [2501232]
Study plan: Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 104.4 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2014-09-12, last modified 2023-10-07



   Favorit i Compartir