Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168]
Recuenco Osa, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2014-15
Resum: Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Empresa i Tecnologia [2501232]
Pla d'estudis: Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 104.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2023-10-07



   Favorit i Compartir