Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
4 p, 45.5 KB Entorn del seminari «Geografies dissidents. Reflexions sobre la pràctica actual de la geografia» : Girona, 30 de novembre i 1 de desembre de 2001 / Arias Sans, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Constenla Vega, Xosé (Universidade de Santiago de Compostela) ; Lladó Mas, Bernat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Matamala, Nuria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Oliver Frauca, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Santaeulària, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Segons l'opinió d'aquest grup d'estudiants i joves geògrafs, les geografies dissidents constitueixen unes geografies de transgressió, que presenten un punt de ruptura respecte a la normalitat establerta. [...]
Según la opinión de este grupo de estudiantes y jóvenes geógrafos, las geografías disidentes constituyen unas geografías de transgresión, que presentan un punto de ruptura respecto a la normalidad establecida. [...]
Selon l'opinion de ce groupe d'étudiants et de jeunes géographes, les géographies dissidentes constituent des géographies de transgression car elles présentent un point de rupture avec la normalité établie. [...]
According to the opinions of this group of students and young geographers, dissident geographies constitute geographies of transgression, representing a break-off point from established normality. A plurality of approaches leads to a diversity of dissidence: from the perspective of ideology, of the object under study or of methodology. [...]

2002
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 40 (2002) , p. 223-226  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
98 p, 19.0 MB L'impacte del patrocini en els festivals de música : estudi dels casos d'Estrella Damm al Sónar i de Heineken al Primavera Sound / Massegú Santaeulària, Carla ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El món de la comunicació està canviant constantment. Aquest treball pretén conèixer la realitat, l'eficàcia i els beneficis dels patrocinis en els festivals de música, per part de les marques i dels consumidors. [...]
El mundo de la comunicación está cambiando constantemente. Este trabajo pretende conocer la realidad, la eficacia y los beneficios de los patrocinios en los festivales de música, por parte de las marcas y de los consumidores. [...]
The communication business is constantly changing. The object of this project is to know the reality, effectiveness, and benefits of sponsorships at music festivals, both for the brands and the consumers. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
49 p, 7.0 MB Salomé, de submisa a femme fatale. Evolució del personatge a través d'una perspectiva de gènere / Santaeulària Viladrich, Núria ; Ferrero Hernández, Cándida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest treball estudiem la tradició a la que ha donat lloc Salomé. Aquest és un personatge d'origen bíblic i que podem assegurar sense gaire por a equivocar-nos que va ser també un personatge històric real. [...]
2016
Grau en Estudis Clàssics [804]  
3.
1 p, 295.3 KB Gene therapy for multiple sclerosis : does interferon beta regulate MHC class II antigen presenting? / Lladó Santaeularia, Manel ; Bosch i Merino, Assumpció, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Grau en Ciències Biomèdiques [832]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.