62.
|
13 p, 2.2 MB |
Momentum dependence of spin-orbit interaction effects in single-layer and multi-layer transition metal dichalcogenides
/
Roldan, Rafael (Instituto de Ciencia de Materiales de Madrid) ;
López Sancho, M. Pilar (Instituto de Ciencia de Materiales de Madrid) ;
Guinea, Francisco (Instituto de Ciencia de Materiales de Madrid) ;
Cappelluti, Emmanuele (Istituto de Sistemi Complessi) ;
Silva-Guillén, Jose Angel (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ;
Ordejon, Pablo (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia)
One of the main characteristics of the new family of two-dimensional crystals of semiconducting transition metal dichalcogenides (TMDs) is the strong spin-orbit interaction, which makes them very promising for future applications in spintronics and valleytronics devices. [...]
2014 - 10.1088/2053-1583/1/3/034003
2D Materials, Vol. 1, Núm. 3 (December 2014) , art. 34003
|
|
63.
|
7 p, 115.2 KB |
Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931]
/
López Sintas, Jordi ;
López Belbeze, María Pilar ;
López Vicario, José ;
Lamberti, Giuseppe ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...] Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]
2019-20 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
64.
|
6 p, 111.6 KB |
Màrqueting Emergent [42227]
/
López Belbeze, María Pilar ;
Guerrero González, Montserrat ;
Zabala Lozano, Luis ;
Lamberti, Giuseppe ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...] The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies. Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
2019-20 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
65.
|
|
66.
|
|
67.
|
|
68.
|
6 p, 84.2 KB |
Màrqueting Avançat [42226]
/
López Belbeze, María Pilar ;
Izard Granados, Gabriel ;
Llonch Andreu, Joan ;
Gallo Martinez, Rosalía ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting. Addressing the most relevant aspects and tools of strategic marketing, both from the point of view of market analysis and mark. Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.
2018-19 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
69.
|
7 p, 92.4 KB |
Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931]
/
López Sintas, Jordi ;
López Belbeze, María Pilar ;
López Vicario, José ;
Lamberti, Giuseppe ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...] Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...] Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]
2018-19 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
70.
|
|
71.
|
|