UAB Digital Repository of Documents 18 records found  1 - 10next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
1.
13 p, 2.9 MB Creating a plurilingual space through talk- in- interaction / Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Noguerol, Artur ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Nussbaum, Luci ed.
The creation of plurilingual spaces open to the diversity of languages and cultures present in the classrooms is encouraged by current European educational policies. Examining how participants co-construct such spaces in classroom interaction is essential to understand practiced language policy and the norms of language choices and alternations they rely to. [...]
2021 - 10.4324/9781003169123-4
Plurilingual Classroom Practices and Participation : Analysing Interaction in Local and Translocal Settings, 2021, p. 27-40  
2.
4 p, 261.2 KB Epíleg / Noguerol, Artur (Universitat Autònoma de Barcelona)
Research-publishing.net, 2017
Qualitative approaches to research on plurilingual education - Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe - Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe, 2017, p. 497-504
2 documents
3.
22 p, 842.1 KB Vers un currículum per una educació plurilingüe i intercultural / Noguerol, Artur (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
En aquest article es mostra la força innovadora de la proposta d'ensenyament de llengües de l'Escola Andorrana (el sistema educatiu oficial d'Andorra) i la seva fonamentació teòrica. Es posa l'accent en la concepció de l'ensenyament centrada en els aprenents i no en els docents, i dintre d'una visió ecològica del que és ensenyar i aprendre. [...]
This article aims at illustrating the strengths and the theoretical foundations of the innovative language learning proposal put forward by Escola Andorrana (the state education of Andorra). It is a student-centred model based on an ecological perspective on language teaching and learning. [...]
En este artículo se muestra la fuerza innovadora de la propuesta de enseñanza de lenguas de la Escuela Andorrana (el sistema educativo oficial de Andorra) y sus bases teóricas. Se hace hincapié en la concepción de la enseñanza centrada en el alumnado y no en el profesorado, dentro de una visión ecológica de lo que es enseñar y aprender. [...]

2017 - 10.5565/rev/languesparole.36
Langue(s) & Parole, Núm. 3 (2017) , p. 67-88 (Articles)  
4.
3 p, 1.7 MB Didàctica de la llengua [21927] / Vila, Núria ; Noguerol, Artur ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Llicenciat en Pedagogia [598]  
5.
3 p, 1.7 MB Didàctica de la llengua [21927] / Vila, Núria ; Noguerol, Artur ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Llicenciat en Pedagogia [598]  
6.
2 p, 1.4 MB Programa de llengua I: La literatura [0000] / Noguerol, Artur ; Vila, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Llicenciat en Pedagogia [598]  
7.
4 p, 2.7 MB Didàctica de la llengua [21927] / Noguerol, Artur ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2003-04
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]
Llicenciat en Pedagogia [598]  
8.
2 p, 801.1 KB Amics i companys de l'Àngels a la UAB / Vilà Miguel, Núria ; Márquez, Conxita ; Noguerol, Artur
Dedicat a les i els mestres novells que no van tenir la sort de conèixer aquesta mestra de mestres de qui tant vam aprendre i de qui encara podem aprendre tantes coses sobre la llengua com a eina d'aprenentatge.
2019
Perspectiva escolar, Núm. 405 (2019) , p. 62-63  
9.
2 p, 86.9 KB Bibliografía : métodos y técnicas de estudio / Noguerol, Artur (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Métodos y técnicas de estudio, estrategias de aprendizaje, habilidades, procedimientos comunes. . . son términos que vienen a la mente como un todo que es difícil deslindar. El profesorado consciente de las necesidades de su alumnado se plantea cómo enseñar más eficazmente a sus alumnos y ve la necesidad de fomentar las habilidades básicas para que construya su propio camino de aprendizaje. [...]
1997
Aula de innovación educativa, Núm. 65 (1997) , p. 53-54  
10.
915 p, 4.8 MB La Lectura de textos multimodales en el contexto de proyectos de aprendizaje en la Escuela Primaria / Rojas López, Dora Elia ; Noguerol, Artur, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
La aparición del texto multimodal vía internet principalmente, ha obligado a repensar los conceptos de lectura y comprensión lectora y a estudiar los retos didácticos que tiene el profesor en el proceso de incorporación de este tipo de textos en el aula. [...]
The emergence of multimodal text over the Internet has forced us to rethink the concept of reading and reading comprehension and begin to study the educational challenges that teachers have encounter in the process of incorporating this type of text on the classroom. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

UAB Digital Repository of Documents : 18 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.