Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
11 p, 389.3 KB Reflexions sobre l'holisme / LePore, Ernest (Rutgers University (Piscataway, Estats Units d'Amèrica). Center for Cognitive Science)
Aquest article és una traducció al català d'un text d'Ernest LePore on aquest recull algunes questions bàsiques sobre les propietats intencionals i si cal tractar-les de forma holística, seguint el plantejament previ que l'autor i en Jerry Fodor van presentar al llibre Holism: A Shopper's Guide. [...]
This article is a Catalan translation of an Ernest LePore text in which he attemps to describe some of the basic questions related to intentional properties and their relations to holism, following the previous path that the author and Jerry Fodor presented in their book Holism: A Shopper? Guide. [...]

1996 - 10.5565/rev/enrahonar.590
Enrahonar, N. 25 (1996) p. 41-53 (Articles)  

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
31 p, 958.0 KB Aportacions de la filosofia budista a l'educació occidental / Pérez Hernández, Mònica ; Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'educació actual ha deixat de ser rellevant per a les persones contemporànies, aquest tipus d'educació produeix a les noves generacions molts més conflictes i insatisfaccions de les que ens pensem. [...]
2013
Grau en Educació Primària [1140]  
2.
121 p, 7.6 MB The Psychological reality of cognitive theories : conceptual room for the brain as a functional bricoleur / Vilarroya Oliver, Óscar ; Quesada, J. Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.