Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
156 p, 6.7 MB Mesurament dels valors en la publicitat audiovisual dirigida a la infància i adolescència / Moutinho Tristán, Júlia ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació analitza la publicitat audiovisual dirigida a infants i adolescents. L'objecte d'estudi en concret és el mesurament dels valors i les càrregues de valor, que es transmeten a través d'anuncis de televisió emesos durant la campanya de Nadal de l'any 2013. [...]
Este trabajo de investigación analiza la publicidad audiovisual dirigida a niños y adolescentes. El objeto de estudio en concreto es la medición de valores i las cargas de valor, que se transmiten a través de anuncios de televisión emitidos durante la campaña de Navidad del año 2013. [...]
This research work analyses audiovisual advertising addressed to children and teenagers. The aim of this study is to measure the values and its loads transmitted through TV ads that were broadcasted during the Christmas period of 2013. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.