Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
69 p, 31.1 MB Ogilvy s'equivocava / Piquer Bacardit, Marc ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la publicitat, com el cas de la psicologia, no existeixen lleis o normes generals que poden ser plenament compreses i aplicades, donant pes als raonaments empírics. Per això s'acostuma a dir que la publicitat és un art. [...]
En la publicidad, como el caso de la psicología, no existen leyes o normas generales que pueden ser plenamente comprendidas y aplicadas, dando peso a los razonamientos empíricos. Por eso se suele decir que la publicidad es un arte. [...]
In advertising, as in the case of psychology, there are no laws or general rules that can be fully understood and applied, giving weight to empirical reasoning. So they say that advertising is an art. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.