Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Books and collections, 1 records found
Articles 2 records found  
1.
19 p, 477.1 KB Unlocking the potential of research-informed practice : Insights into benefits, challenges, and significance among teachers in Catalonia, Poland, and England / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Kowalczuk-Walędziak, Marta (University of Białystok. Faculty of Education) ; Brown, Chris (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret)
This survey-based study delves into the intricate interplay of research utilisation in the pedagogical approaches of a sample of 534 teachers across Catalonia (Spain), Poland, and England. Applying Baudrillard's Theory of Consumption lenses, we present novel insights into the multifaceted aspects of research use, including its benefits, costs, and significance within the teaching profession. [...]
Wiley-Blackwell, 2024 - 10.1111/ejed.12639
European journal of education, 2024, p.1-19  
2.
4 p, 99.9 KB MAGMA i la recerca entre el jovent / Belmonte Nieto, Manuel
L'associació MAGMA té com a finalitat promoure la recerca per part dels joves. Desenvolupa tot un seguit d'activitats, entre les quals ocupa un lloc rellevant l'edició anual d'Exporecerca Jove.
2007 - 10.5565/rev/ciencies.250
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 8 (2007) p. 2-5  

Books and collections 1 records found  
1.
2 p, 35.4 KB Plantilla per elaborar el pla de comunicació i divulgació científica del projecte / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Es detallen els canals amb que comptarà la Universitat Autònoma de Barcelona per a la difusió pública dels resultats de recerca vinculats a projectes, dins del pla de comunicació i divulgació científica de la Universitat.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2015
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.