Resultats globals: 6 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 55.8 KB Virtualidad versus presencialidad : ¿qué nos depara el siglo XXI para las ciencias de la documentación? / Recoder, Maria Josep (Universitat Autònoma de Barcelona)
La formació universitària virtual és un fenomen relativament recent que està ja competint amb la docència presencial tradicional, amb la finalitat d'aconseguir un nou tipus de públic, aquell que no pot anar a una universitat tradicional però que no vol renunciar a seguir formant-se. [...]
La formación universitaria virtual es un fenómeno creciente que lleva camino de competir con la docencia presencial tradicional para captar un nuevo segmento de público, el que no puede asistir a una universidad convencional pero desea ampliar su formación. [...]
Virtual university education is a relatively recent phenomenon which is currently competing with traditional face teaching. It aims at achieving a new sector of the audience, those who cannot attend traditional university but are willing to broaden their education. [...]

2007
Bibliodoc, Vol. 2001-2002, p. 41-50  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
1 p, 540.8 KB Better Collaborating! Groups Facing Information in Online Contexts / Hernández-Pérez, Oskar ; Universitat Oberta de Catalunya
Research on how people collaborate with each other for sharing, retrieving, managing and disseminating information is still an emergent field in Library and Information Science that becomes particularly necessary when the units of analysis are groups rather than individuals, due to the inherently collaborative nature of groupal activities. [...]
2015
International Conference on Qualitative and Quantitative Methods in Libraries. París, 7è : 2015  
2.
30 p, 1006.1 KB Collaborative Information Behaviour in Completely Online Groups / Hernández-Pérez, Oskar ; Universitat Oberta de Catalunya
Teamwork is encouraged nowadays as an imperative skill to better perform all critical factors, including information, that are involved in the project-based structures of many organizations. Due to the inherently collaborative nature of group activities, when groups search, retrieve, manage and disseminate information, new relationships with information emerge which result in collaborative informational behaviours. [...]
2015
International Conference on Qualitative and Quantitative Methods in Libraries. París, França, : 2015  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
123 p, 1.4 MB Conducta informacional colaborativa en grupos completamente en línea : estudio de caso en las aulas del campus Virtual de la UOC / Hernández-Pérez, Oskar ; Ortoll Espinet, Eva, dir. ; Universitat Oberta de Catalunya. Màster en Societat de la Informació i el Coneixement
El trabajo en equipo y en red estructura gran parte de los procesos, tareas y dinámicas que se desarrollan hoy en día dentro de las organizaciones: la naturaleza intrínsecamente cooperativa del trabajo en grupo genera nuevas relaciones con la información que se manifiestan en conductas informacionales colaborativas en los procesos de búsqueda, recuperación, uso y difusión de la información. [...]
2014  
2.
112 p, 1.2 MB La gestió de la reputació online : Estudi del cas UOC / Ortiz Fort, Laia ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La reputació corporativa és un actiu intangible que esdevé un avantatge competitiu per a les organitzacions. Perquè generi valor, però, cal gestionar-la proactivament. L'auge d'Internet i dels mitjans socials obliga les empreses i institucions a adaptar la seva comunicació corporativa i actuació a l'entorn digital. [...]
La reputación corporativa es un activo intangible que se convierte en una ventaja competitiva para las organizaciones. Para que genere valor, no obstante, debe ser gestionada proactivamente. El auge de Internet y de los medios sociales obliga a las empresas e instituciones a adaptar su comunicación corporativa y actuación al entorno digital. [...]
Corporative reputation is an intangible asset that becomes a competitive advantage for organizations. However, it must be managed proactively to generate value. Internet and social media boom forces enterprises and institutions to adapt their corporative communication and their action to the digital environment. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
3.
134 p, 1.7 MB Usos, actituds i identitats lingüístics entre l'estudiantat universitari / Ipsos Marketing ; Serveis Lingüístics Universitaris ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
For more than a decade, Catalan universities have been collecting information about linguistic indicators in different centres and also about the language need of the members of university communities. [...]
Des de fa més d'una dècada, les universitats catalanes obtenen informació sobre indicadors lingüístics dels diferents centres i també sobre les necessitats lingüístiques dels membres de les comunitats universitàries. [...]

2009  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.