Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/103203
Industrias culturales en el entorno digital : una reformulación desde la praxis comunicativa
Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Títol variant: Cultural Industries in a Digital Setting : a Reformulation from Communication Praxis
Data: 2007
Resum: Dentro del paradigma de la economía política de la comunicación, la tipología de lógicas de las industrias culturales debe ser revisada a la vista de las rápidas transformaciones que sufre el sector. Globalización, digitalización, convergencia y neoregulación son algunos de estos factores de cambio que impulsan a la hibridación de la tipología dual básica, apareciendo nuevas dinámicas y una reevaluación del papel de los usuarios.
Resum: Within the paradigm of the political economy of communication, the typology of logics of the cultural industries must be reviewed in the light of the rapid transformations that the sector is undergoing. Globalisation, digitisation, convergence and neo-regulation are some of the factors of change that are leading to a hybridisation of the dual basic typology, with the appearance of new dynamics and a re-evaluation of the role of the users.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; altres ; publishedVersion
Matèria: Industrias culturales ; Economía política de la comunicación ; Digitalización ; Metodología ; Cultural industries ; Political economy of communication ; Digitisation ; Methodology
Publicat a: Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 12, Núm. 22 (Mayo 2007) , p. 119-140, ISSN 119-140

Adreça alternativa: http://www.ehu.es/zer/es/hemeroteca/articulo/industrias-culturales-en-el-entorno-digital-una-reformulacion-desde-la-praxis-comunicativa/311


22 p, 162.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi / Grupo de Investigación en Imagen, Sonido y Síntesis)
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-01-21, darrera modificació el 2016-11-03



   Favorit i Compartir