Perfils de pràctiques docents i creences de dues mestres de parvulari
Pérez-Peitx, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2013 |
Resum: |
L'objectiu d'aquest article és explorar el sistema de creences sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de l'escriptura i de la lectura, de dues mestres de parvulari d'un a escola pública de Barcelona, per relacionar-les amb la seva actuació pràctica a l'aula. Prenent com a base la metodologia qualitativa etnogràfica, s'analitzen les dades recollides a partir d'entrevistes i de l'observació participant, s'ubica cada mestra en un dels tres possibles perfils definits per González, Buisán i Sánchez (2009) i es pretén comprendre millor quines són les creences que sustenten cada un dels perfils definits en l'estudi anterior. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 1 (febrer-març 2013) , p. 56-71, ISSN 2013-6196 |
Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v6-n1-perez-peitx
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/297837
DOI: 10.5565/rev/jtl3.473
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Bellaterra journal of teaching and learning language and literatureArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2013-03-11, darrera modificació el 2024-06-01