Teoría, estructura y modelos atómicos en los libros de texto de química de educación secundaria : análisis desde la sociología de la ciencia e implicaciones didácticas
Farías Camero, Diana María
Castelló Escandell, Josep, dir. (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica)
Data: |
2013 |
Resum: |
Tesi doctoral presentada el 15 d'octubre de 2012 a la Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica dins el Programa de Doctorat en Formació del Professorat : Pràctica educativa i comunicació. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 2 (2013) , p. 283-284, ISSN 2174-6486 |
Adreça original: https://ensciencias.uab.es/article/view/v31-n2-farias
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/285777
DOI: 10.5565/rev/ec/v31n2.1138
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2013-06-21, darrera modificació el 2024-05-25