Google Scholar: cites
Teoría, estructura y modelos atómicos en los libros de texto de química de educación secundaria : análisis desde la sociología de la ciencia e implicaciones didácticas
Farías Camero, Diana María
Castelló Escandell, Josep, dir. (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i de la Matemàtica)

Data: 2013
Resum: Tesi doctoral presentada el 15 d'octubre de 2012 a la Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica dins el Programa de Doctorat en Formació del Professorat : Pràctica educativa i comunicació.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; altres ; publishedVersion
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 2 (2013) , p. 283-284, ISSN 0212-4521

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/285777
Adreça original: https://ensciencias.uab.es/article/view/v31-n2-farias/1138-pdf-es
DOI: 10.5565/rev/ec/v31n2.1138


2 p, 71.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias

 Registre creat el 2013-06-21, darrera modificació el 2018-11-18



   Favorit i Compartir