Teaching media accessibility : three case-studies
Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
Data: |
2013 |
Resum: |
Media access and information access have been part of a proactive policy at different UAB sectors, from student's welfare office, building administration and architecture to research and training. The aim of this paper is to present three experiences related to the teaching of media accessibility at the Universitat Autònoma de Barcelona, focusing on student's cooperative work and lecture organisation. The focus will be on a newly-created MA course on Accessibility and Interactivity within the MA in Multimedia Ambient Intelligence, an online MA in Audiovisual Translation, and an undergraduate course in Audiovisual Translation and Localisation. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Anglès |
Document: |
Comunicació de congrés |
Matèria: |
Audiovisual translation ;
Media accessibility ;
Learning |
Publicat a: |
IV Congrés Internacional UNIVEST'13 "Estratègies cap a l'aprenentatge col·laboratiu". Girona, Catalunya, 4t : 2013 |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Arts i humanitats >
TransMedia Catalonia Contribucions a jornades i congressos >
Ponències i comunicacions >
Ponències i comunicacions de la UAB
Registre creat el 2014-04-04, darrera modificació el 2023-01-12