Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/117201
Àlbums il·lustrats a la classe de ciències. Criteris per a la selecció
Ferran, Neus
Levrero, Gemma
Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2014
Resum: Aquest article ofereix uns criteris per a la selecció d’àlbums il·lustrats per a utilitzar-los a les classes de ciències de primària, amb l’objectiu que aquests puguin ser un recurs didàctic que afavoreixi l’aprenentatge de les ciències i la compressió lectora en aquesta etapa educativa. Els criteris s’agrupen en l’acrònim CONTE. L’aplicació dels criteris ha permès obtenir un recull de 30 àlbums il·lustrats.
Resum: This article provides criteria for the selection of picture books for use them in primary science class, in order that they can be an educational resource that promotes the learning of science and reading comprehension in this educational stage. The criteria are grouped under the acronym CONTE. The application of the criteria has provided a collection of 30 picture books.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Àlbum il·lustrat ; Comprensió lectora ; Aprenentatge de les ciències ; Educació primària ; Picture book ; Reading comprehension ; Learning science ; Primary education
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 27 (Març 2014) , p. 26-33, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/275752


8 p, 613.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-04-22, darrera modificació el 2016-09-28



   Favorit i Compartir