Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125951
El uso de celebrities como imagen de marca en relaciones públicas: el fenómeno blogger
González Vicente, Nabia
Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 65 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: L'ús de celebrities en estratègies de relacions públiques es comú degut a la seva capacitat per augmentar la visibilitat i influència de la marca. No obstant, la aparició de nous mitjans de comunicació ha posat en dubte la tradicional celebrity mediàtica del món de la música o la televisió. Els bloggers tenen cada cop un paper més important a nivell comunicacional, donat el seu discurs sense intermediaris, més proper però igualment aspiracional. Aquesta investigació descriu algunes de les tècniques de relacions públiques més populars amb blogs, així com els seus objectius i importància.
Resum: El uso de celebrities en estrategias de relaciones públicas es común debido a la capacidad de aumentar la visibilidad e influencia de la marca. No obstante, la aparición de nuevos medios de comunicación ha puesto en jaque la tradicional celebrity mediática que provenía del mundo de la música o la televisión. Los bloggers tienen un papel cada vez más importante a nivel comunicacional, dado que ofrecen un discurso sin intermediarios, más cercano pero igualmente aspiracional. Esta investigación describe algunas de las técnicas de relaciones públicas más populares con blogs, así como sus objetivos e importancia.
Resum: The use of celebrities in public relations strategies is common due to its capacity of increasing visibility and brand influence. Nonetheless, the birth of new media has changed the traditional celebrity coming from the music or television industry. Bloggers are gaining importance in communications, given its lack of intermediaries and its more relatable but equally aspirational speech. This paper describes some of the most popular public relations techniques involving blogs, and its goals and importance.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Celebrity ; Blogs ; Relacions publiques ; Imatge de marca



65 p, 801.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-03, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir