Dificultats en l'ensenyament-aprenentatge de la formulació química
Esparza Gar, M. (IES Pedreguer)

Data: 2009
Resum: En aquesta recerca es pretén indagar en l'ensenyament-aprenentatge convencional de la formulació química les possibles dificultats dels estudiants i deficiències didàctiques en la diferenciació dels nivells macro, submicroscòpic i simbòlic de representació utilitzats en química. Es suposa que la formulació química en l'ESO no s'aprén de forma significativa i que el seu ensenyament no ajuda a fomentar actituds positives de l'alumnat envers l'estudi de la Química. S'ha utilitzat un disseny experimental convergent amb diferents instruments de diagnòstic: metodologies quantitatives (qüestionaris i protocols d'anàlisi de textos) i qualitatives (entrevistes). Els resultats obtinguts mostren que els estudiants no comprenen els prerrequisits conceptuals de la formulació i que superposen els nivells macro i submicroscòpica de representació.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 747-751, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/293833


5 p, 43.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2015-02-23, darrera modificació el 2022-09-04



   Favorit i Compartir