Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/133115
Estudio de caso para la evaluación de una Agenda 21 Escolar municipal. El caso de Sant Cugat del Vallès
Llerena del Castillo, Germán (Universitat Autònoma de Barcelona)
Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament

Data: 2009
Col·lecció: Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès
Resum: Investigación fruto de un convenio entre la UAB y el Ayuntamiento de Sant Cugat para evaluar dos de los programas municipales de educación ambienal: las actividades de medio ambiente del Plan de Dinamización Educativa (PDE) y el programa Agenda 21 Escolar (A21E). Una de sus características principales es que uno de los investigadores, el que lo escribe, es el técnico de educación ambiental del ayuntamiento, y se investiga a si mismo y a su propio contexto laboral. La investigación, de carácter cualitativo y basada en el estudio de casos, se centra en cuatro casos que desarrolló el programa entre 2004 y 2008 en centros educativos del municipio.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: book
Matèria: Agenda 21 escolar ; Investigación evaluativa ; Estudio de casos ; Plan de Dinamización Educativa ; Sant Cugat del Vallès



163 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Gresc@ (Grup de Recerca en Educació per la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2015-07-02, darrera modificació el 2016-03-15



   Favorit i Compartir