Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/136135
Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165]
Abancens Casorran, Jose Angel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2015-16
Pla d'estudis: Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas c. Dotar al alumno de la base práctica necesaria en gestión empresarial, para facilitarle su entrada en el mundo profesional y ascenso a puestos directivos o de gestión.
Llengua: Català.



Català
1 p, 38.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2015-10-21



   Favorit i Compartir