Data: |
2015 |
Resum: |
Obra ressenyada: Merril SWAIN, Penny KINNEAR and Linda STEINMAN. Sociocultural Theory in Second Language Education: An Introduction through Narratives. Multilingual Matters Textbooks, 2015. |
Resum: |
The article reviews the second edition of Sociocultural Theory in Second Language Education: An Introduction through Narratives, by Merril Swain, Penny Kinnear and Linda Steinman, 2015. |
Resum: |
L'article revisa la segona edició de llibre Sociocultural Theory in Second Language Education: An Introduction through Narratives, per Merril Swain, Penny Kinnear i Linda Steinman, 2015. |
Resum: |
El artículo revisa la segunda edición de la Sociocultural Theory in Second Language Education: An Introduction through Narratives, por Merril Swain, Penny Kinnear y Linda Steinman, 2015. |
Resum: |
L'article passe en revue la deuxième édition de Sociocultural Theory in Second Language Education: An Introduction through Narratives, par Merril Swain, Penny Kinnear et Linda Steinman 2015. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Anglès |
Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Ressenya ;
Review ;
Reseña ;
Revue |
Publicat a: |
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 3 (august-september 2015) , p. 94-98 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196 |