Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1408
Desarrollar un currículo multirreferenciado para hacer frente a la complejidad de los aprendizajes científicos
Astolfi, Jean-Pierre

Data: 1998
Resum: Learning does not come from applying a lineal curriculum design but is the result of many interwoven factors. In this article, that summarizes the speech delivered at the 5th International Congress on Science Didactics, we review some of these factors and show how complex didactic situations can be.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Publicat a: Ensenanza de las Ciencias, V. 16 N. 3 (1998) , p. 375-385, ISSN 0212-4521



11 p, 67.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir