Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1429
Fundamentación y diseño de las prácticas escolares de ciencias experimentales
Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)

Data: 1999
Resum: The purpose of this article is to show that the design of school experiments should undergo a complete change so that scientific experimentation should still be a priority in science teaching. We propose a design for a new type of experiment, «initiation practice», based on the concept of «didactic transposition» and on a cognitive model of school science. Through this new type of practice an attempt is made to assist the pupils in the relation between phenomena and scientific theories.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Publicat a: Ensenanza de las Ciencias, V. 17 N. 1 (1999) , p. 45-59, ISSN 0212-4521



15 p, 147.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir