TOST, Manuel A. (ed.): Ensenyament-aprenentatge de llengües romàniques: nous enfocaments, Bellaterra, Universitat Autònoma de Barcelona, Institut de Ciències de l'Educació, 1998
Pascual Pou, Montserrat

Data: 2000
Resum: Obra ressenyada: Manuel A. TOST (ed. ), Ensenyament-aprenentatge de llengües romàniques: nous enfocaments. Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació, 1998.
Resum: El llibre, escrit col·lectivament per diversos professors d'universitat, recull tres mòduls del projecte Ariadna, programa europeu destinat a fomentar l'ensenyament i aprenentatge de les llengües estrangeres. Consta de tres parts, dues de les quals són escrites en francès. Es tracten aspectes diversos, com la impersonalitat, les fórmules de negació, la frase, predicats i arguments, etc. i tot des d'un enfocament que posa èmfasi en la comparació entre les cinc llengües que s'estudien.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Llengua & literatura, Núm. 11 (2000) , p. 612-616, ISSN 0213-6554

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/LlenguaLiteratura/article/view/151201


5 p, 58.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2015-12-15, darrera modificació el 2023-10-20



   Favorit i Compartir