Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1463
¿Puede hablarse de consenso constructivista en la educación científica?
Gil Pérez, Daniel
Carrascosa Alís, Jaime
Dumas Carré, Andrée
Furió Mas, Carles
Gallego, Rómulo
Gené Duch, Anna
González, Eduardo
Guisasola, Jenaro
Martínez-Torregrosa, Joaquín
Pessoa de Carvalho, Anna M.
Salinas, Julia
Tricárico, Hugo
Valdés, Pablo

Data: 1999
Resum: In this paper we analyse some of the criticisms that are being made to the «constructivist paradigm» and their implications on the development of the didactic of the sciences as a theoretical body knowledge.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Publicat a: Ensenanza de las Ciencias, V. 17 N. 3 (1999) , p. 503-512, ISSN 0212-4521



10 p, 317.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir