Ressenyes
Puig González, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Data: |
2006 |
Resum: |
Obra ressenyada: Joan TORRES I PRAT, Consumo, luego existo: poder, mercado y publicidad. Barcelona: Icaria, 2005. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 33 (2006) , p. 217-220, ISSN 2340-5236 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Analisi/article/view/51752
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
AnàlisiArticles >
Articles de recercaArticles >
Ressenyes
Registre creat el 2016-02-26, darrera modificació el 2022-03-05