Science teachers' professional development in contexts of educational innovation. Analysis of three initiatives
Couso, Digna
Pintó Casulleras, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals

Date: 2009
Description: 290 pàg.
Note: Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, 2009
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Anglès
Document: Tesi doctoral

Adreça alternativa: https://www.educacion.gob.es/teseo/mostrarRef.do?ref=588726


290 p, 2.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > The Research Centre for Science and Mathematics Education (CRECIM)
Research literature > Doctoral theses

 Record created 2016-05-17, last modified 2022-11-14



   Favorit i Compartir