Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/155723
La tecnologia a les classes de ciències de secundària : anàlisi dels processos de canvi en el professorat
Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals

Data: 2016
Resum: A través d’enquestes, observacions a l’aula i entrevistes a docents, aquesta tesi doctoral ha estudiat detalladament la utilització de diversos dispositius en l’ensenyament de les ciències a secundària i la influència de les creences del professorat sobre aquesta tecnologia en el seu ús. Els resultats mostren, entre altres, que els dispositius més utilitzats, com són la pissarra digital interactiva, els portàtils i els llibres digitals, s’empren com a substituts de pissarres i llibres de text tradicionals.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Maig 2016, ISSN 2014-6388



2 p, 35.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2016-06-02, darrera modificació el 2016-07-13



   Favorit i Compartir