Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1588
De la necesidad, virtud : cómo aprovechar los errores y las imprecisiones de los libros de texto para enseñar física
Campanario, Juan Miguel

Data: 2003
Resum: En este trabajo se presentan y analizan ejemplos concretos de cómo aprovechar los errores e imprecisiones de los libros de texto de física con el fin de conseguir diversos objetivos educativos de distinto nivel.
Resum: In this aticle I present and analyze examples on how to profit from errors and inacuracies in Physics textbooks to achieve some several educational goals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: Errores en libros de texto ; Metacognición ; Actividades de enseñanza ; Textbooks errors ; Metacognition ; Teaching activities
Publicat a: Ensenanza de las Ciencias, V. 21 N. 1 (2003) , p. 161-172, ISSN 0212-4521



12 p, 233.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir