Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163929
No te he visto pero me acuerdo : Cómo se relacionan las personas con deficiencia visual con las marcas
Antequera Mulet, Maria
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: No t'he vist però me'n recordo : Com es relacionen les persones amb deficiència visual amb les marques
Títol variant: I have not seen you but I remember: How visually impaired people relate to brands.
Data: 2016
Descripció: 121 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Una marca no és únicament un logotip. És un conjunt de percepcions configurat a la ment del consumidor. A la societat de consum actual, la nostra llibertat es manifesta escollint uns productes i marques en detriment d'altres. Aquesta elecció es basa en informació que rebem a través de múltiples estímuls. Si la majoria d'aquests són visuals, com els reben les persones amb deficiència visual? Poden viure al marge dels ecosistemes de significats que les marques construeixen? El següent treball intentarà respondre aquestes qüestions mitjançant l'etnografia, observant joves amb deficiència visual en el seu dia a dia.
Resum: Una marca no es solo un logo. Es un conjunto de percepciones configurado en la mente del consumidor. En la sociedad de consumo actual, nuestra libertad se manifiesta escogiendo unos productos y marcas en detrimento de otros. Esta elección se basa en información que recibimos a través de múltiples estímulos. Si la mayoría de éstos son visuales, ¿cómo los reciben las personas con deficiencia visual?¿Pueden vivir al margen de los ecosistemas de significados que las marcas crean? El siguiente trabajo intentará responder estas cuestiones mediante la etnografía, observando jóvenes con deficiencia visual en su día a día.
Resum: A brand is much more than a logo. It is a set of perceptions combined in the consumer’s mind. In the current consumer society, our freedom is manifested by choosing some products or brands instead of other ones. This choice is based on the information which we get from multiple stimuli. If most of these ones are visual, how do the visually impaired people get them? Can they live outside these brand built ecosystems? The following paper will try to answer these questions by ethnography, observing young visually impaired people in their daily life.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Ceguesa ; Marques comercials ; Productes de marca Màrqueting ; Discapacitats



121 p, 7.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-14, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir