dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Títol variant: |
Plan de comunicación del lanzamiento de Amitye, una nueva marca de ropa |
Títol variant: |
Communication plan for the launch of Amitye, a new clothing brand |
Data: |
2016 |
Descripció: |
114 pag. |
Resum: |
El projecte que es presenta a continuació és un pla de comunicació del llançament d'una nova marca de roba, Amitye, amb els següents conceptes com a base: Do It Yourself, showroom, slow shopping, e-commerce i franquícia. El pla de comunicació es caracteritza per tenir dues vessants: una dirigida a les consumidores, ja que es tracta d'una marca de moda femenina, i l'altra, als franquiciadors, ja que oferim la possibilitat de franquiciar el negoci. |
Resum: |
El proyecto que se presenta a continuación es un plan de comunicación del lanzamiento de una nueva marca de ropa, Amitye, con los siguientes conceptos como base: Do It Yourself, showroom, slow shopping, e-commerce i franquicia. El plan de comunicación se caracteriza por tener dos vertientes: una dirigida a las consumidoras, ya que se trata de una marca de moda femenina, y la otra, a los franquiciadores, ya que ofrecemos la posibilidad de franquiciar el negocio. |
Resum: |
The project presented below is a communication plan for the launch of a new clothing brand, Amitye, with the following concepts as a basis: Do It Yourself, showroom, slow shopping, e-commerce and franchise. The communication plan is characterized by two aspects: one directed at consumers, because it is a women's fashion brand, and the other for the franchisors, as we offer the possibility of starting a franchise business. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Comerç electrònic ;
Franquícies (Comerç al detall) ;
Comunicació ;
Marques comercials |