El coteaching como herramienta de avance de un proyecto de AICLE en primaria : un estudio realizado a través de las preguntas de las maestras
Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Aguas, Mercè (CEIP Ciutat d'Alba (Sant Cugat del Vallès, Catalunya))
Dallari, Lucia (CEIP Ciutat d'Alba (Sant Cugat del Vallès, Catalunya))

Data: 2013
Resum: La comunicación relata los beneficios que aporta el coteaching, entendido como una técnica de enseñanza y aprendizaje en la que dos docentes comparten la responsabilidad y el espacio del aula, a un proyecto de Aprendizaje Integrado de Ciencias e Inglés de una escuela pública catalana de Primaria. Con el objetivo de retratar la evolución de este proyecto y de las maestras que lo llevan a cabo se han analizado las preguntas que realizan a sus alumnos de edades comprendidas entre 6 y 9 años en un taller inter-nivel basado en la ciencia indagadora.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: AICLE ; Coteaching ; Primaria ; Aprendizaje ciencias ; Preguntas
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3588-3594 (Innovacions didàctiques) , ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/308576


7 p, 255.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2017-06-06, darrera modificació el 2023-10-01



   Favorit i Compartir