Data: |
2017-18 |
Resum: |
Conceptualització i Realització d'espais publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció del cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. Formats publicitaris. 2. - Realització: 1 2. - Realització: El coneixement bàsic del llenguatge audiovisual. La formació tecnològica i tècnica perl'ús dels recursos audiovisuals de la presa d'imatges i la posta en escena. 3. - Postproducció: La formació tecnològica i tècnica per l'ús dels recursos audiovisuals del muntatge i l'edició digital. La qual cosa li permetrà tenir un marc de coneixement consolidat per definir la importància de la Producció i Realització en la formació general de la Comunicació i en concret del procés de producció publicitari. Coneixement del desenvolupament de projectes audiovisuals i organització dels recursos humans, artístics i tecnològics per aplicar a la sevaactivitat dins l'àmbit de la publicitat. Especial incidència en la figura publicitària del Producer coma unitat responsable d'organització i desenvolupament de la Producció publicitària en els mitjans audiovisuals. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |