Google Scholar: citas
El consumidor social. Reputación online y "social media". Miguel del Fresno. Editorial UOC, Barcelona, 2012. 120 páginas
Caro Castaño, Lucía (Universidad de Cádiz)

Fecha: 2013
Resumen: Obra ressenyada: Miguel DEL FRESNO, El consumidor social. Reputación online y "social media". Barcelona: Editorial UOC, , 2012.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Questiones publicitarias, Núm. 18 (2013) , p. 186-189 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v18-caro
DOI: 10.5565/rev/qp.48


4 p, 140.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Questiones Publicitarias
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2018-02-15, última modificación el 2023-05-25



   Favorit i Compartir