La estrategia de comunicación política en Instagram de Santiago Abascal para las Elecciones Generales de 2019
Padilla Smulders, Debbie
Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: L'Estratègia de comunicació política a Instagram de Santiago Abascal per a les Eleccions Generals de 2019
Títol variant: The political communication strategy on Instagram by Santiago Abascal for the 2019 General Election
Data: 2019
Descripció: 58 pag.
Resum: El progressiu desenvolupament de les tecnologies de la informació i la comunicació ha facilitat la incorporació de noves estratègies de comunicació electoral. En aquest context, els polítics populistes han sabut explotar els beneficis que ofereix la plataforma Instagram per a la difusió de missatges directes, senzills i sense filtres. El present article ofereix una anàlisi de l'ús que ha fet el candidat Santiago Abascal en les Eleccions Generals de 2019.
Resum: El progresivo desarrollo de las tecnologías de la información y la comunicación ha facilitado la incorporación de nuevas estrategias de comunicación electoral. En este contexto, los políticos populistas han sabido explotar los be neficios que brinda la plataforma Instagram para la difusión de mensajes directos, sencillos y sin filtros. El presente artículo ofrece un análisis del empleo que ha realizado el candidato Santiago Abascal en las Elecciones Generales de 2019.
Resum: The information and communication technologies ongoing development has facilitated the incorporation of new electoral communication strategies. In this context, populist politicians have been able to exploit the benefits provided by the Instagram platform for the diffusion of direct and simple messages, without filters. This article offers an analysis of this approach used by the candidate Santiago Abascal in the 2019 General Election.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Instagram (recurs electrònic) ; Campanya electoral ; Xarxes socials el línia ; Periodisme ; Abascal, Santiago



58 p, 17.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-09-20, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir