L'estratègia comunicativa dels partits d'extrema dreta a Espanya : el cas de Vox
Vidal Través, Carla
Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La estrategia comunicativa de los partidos de extrema derecha en España : el caso de Vox
Títol variant: Extreme-right parties communication strategy in Spain : Vox's case
Data: 2019
Descripció: 152 pag.
Resum: Una nova extrema dreta populista a ha anat guanyant poder a Europa en un auge electoral sense precedents en els últims 20 anys. El present treball pretén analitzar l'estratègia comunicativa dels partits populistes d'extrema dreta, centrant-se en el cas de Espanya i específicament en el partit de Vox. L'anàlisi es fa a partir de tres grans eixos: l'anàlisi del seu Programa Electoral, de les xarxes socials i de les preocupacions dels ciutadans.
Resum: Una nueva extrema derecha populista ha ido ganando poder en Europa en un auge electoral sin precedentes en los últimos 20 años. El trabajo pretende analizar la estrategia comunicativa de los partidos populistas de extrema derecha, centrándos en el caso de España i específicamente en el partido de Vox. El analisis se hace a partir de tres grandes ejes: el Programa Electoral, las redes sociales del partido i las preocupaciones de los ciudadanos.
Resum: A new populist extreme right movement has been gaining power in Europe in an unprecedented electoral boom in the last 20 years. The project aims to analyze the communicative strategy of extreme-right populist parties, focusing on the case of Spain and specifically on the Vox party. The analysis is made from three main axes: the Electoral Program of the party, their social networks and the concerns of spanish citizens.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Publicitat ; Màrqueting ; Partits de dreta ; Partits polítics ; Vox



152 p, 27.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-09-30, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir