Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22333
Diseño de un cuestionario de diagnóstico acerca del manejo del concepto de variable en el álgebra
Trigueros, M.
Reyes, A.
Ursini, S.
Quintero, R.

Data: 1996
Resum: This paper reports the first stage of a project investigating college novice students' interpretations and uses of different realisations of the concept of variable, namely: as unknown, as general number, in functional relationships. In particular, we present and discuss the reliability of a questionnaire that aimed at providing a first students' profile concerning their interpretations and uses of variable. Finally, initial results obtained by analysing students' responses are outlined.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Variable com a incógnita ; Variable com a número general ; Variable en relació funcional ; Càlcul diferencial i integral ; Fórmula de Spearman-Brown ; Subtests ; Interpretació de la variable
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 14 n. 3 (1996) p. 351-363, ISSN 0212-4521



14 p, 539.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-18, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir