Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/22391
Tres enfoques de la investigación sobre concepciones alternativas
Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
Aliberas i Maymí, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i les Ciències Experimentals)
Gómez Carrillo, R. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i les Ciències Experimentals)

Data: 1996
Resum: In the last years the researchers on Science Education have given preferent attention to student's conceptions. Studies have been carried out and their interest is still growing. Our purpose in this paper is to give an approach to three ways of focusing the question: the calternative conceptions», the «ways of reasoning» and the «causal mental models» approaches. Our goal is to compare them and show, without being exhaustive, some of their findings and future spectatives.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Concepcions dels alumnes ; Universalitat ; Persistència ; Consistència ; Canvi de concepció ; Formes de raonament ; Reducció funcional ; Raonaments funcionals ; Implicacions didàctiques en el canvi de raonament ; Models mentals ; Kleer i Brown
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, V. 14 n. 2 (1996) p. 221-232, ISSN 0212-4521



12 p, 631.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-19, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir