visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > El modelo de Ausubel en la didáctica de la física : |
Data: | 1993 |
Resum: | This paper shows the results of a research on physics education about «Magnetism» in secondary school. We investigate a constructivist approach to instructional design based upon Ausubel's model in the treatment of subjects on which pupils have poor conceptual representations and alternative frameworks. The first results with respect to inmediate and lasting learning, are shown. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Teoria de Ausbel ; Ensenyament-aprenentatge ; Magnetisme ; Pretest, SEA i postest ; Camps magnètics ; Corrents elèctriques ; Alumnes de batxillerat ; Esquema associatiu de proposicions ; Mapa conceptual ; Dissenys instruccionals ausubelians ; Processos psicològics de construcció del coneixement |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 3 (1993) p. 235-246, ISSN 2174-6486 |
12 p, 516.3 KB |