Google Scholar: cites
El papel que desempeñan las teorías en la Biología
Barberá Marco, Óscar (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)

Data: 1992
Resum: This paper tries to emphasize the importance of the term theory interpretation and its misuse in science education. It also discusses the convenience of teaching biology as a hypothetic-deductive science, and the role that conceptual mapping plays on these items.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Mètode científic ; Francis Bacon ; Ús de mapes conceptuals ; Pensament racional ; Ensenyament de la Biologia ; Taxonomia ; Morfologia ; Model hipotètic-deductiu ; Ecologia
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 32-36, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39885
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n1-barbera
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4648


5 p, 245.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-02-01, darrera modificació el 2023-02-24



   Favorit i Compartir