Google Scholar: cites
El empleo de modelos en la enseñanza de la Química
Castro, E. A. (INIFTA (Argentina). División Química Teórica)

Data: 1992
Resum: The importance of using models in the teaching of chemistry is pointed out. The precise place and the significative meaning of models in the integral understanding of the chemical phenomena are analysed. Some classification schemes are given together with illustrative examples of each category.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Concepte de "model" ; Criteris d'avaluació dels models ; Autoconsistència ; Simplicitat ; Estabilitat ; Matematicitat ; Generalitat ; Tipus de models ; Model iconogràfic ; Model simbòlic ; Components dels models químics ; Model material ; Model físic ; Model matemàtic
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 73-79, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39890
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n1-castro
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4653


7 p, 363.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-02-01, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir