La planificación estratégica digital de las marcas en la industria del café : estudio de caso Nespresso
Serrat Valentin, Arnau
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La planificació estratègica digital de les marques a la indústria del café : estudi de cas Nespresso
Additional title: Digital strategic planning of brands in the coffee industry : case study Nespresso
Date: 2020
Description: 105 pag.
Abstract: Aquesta investigació acadèmica vol demostrar la importància d'una bona planificació estratègica digital per atraure a les noves generacions al consum de café. Per aconseguir-ho, s'ha fet una recerca de fonts secundàries, una enquesta, dos focus group i dues entrevistes amb l'objectiu de millorar l'estratègia digital de Nespresso, la marca icònica de la industria cafetera.
Abstract: Esta investigación acadèmica quiere demostrar la importancia de una buena planificación estratégica digital para atraer a las nuevas generaciones para el consumo de café. Para ello, se ha realizado una investigación de fuentes secundarias, una encuesta, dos focus group y dos entrevistas con el objetivo de mejorar la estrategia digital de Nespresso, la marca icónica de la industria cafetera.
Abstract: This academic research wants to demostrate the importance of good digital strategic planning to attract the new generations for coffee consumption. To do this, I have done secondary sources research, a survey, two focus group and two interviews with the aim of improving the digital strategy of Nespresso, the iconic brand of the coffee industry.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca
Subject: Xarxes socials en línia ; Marca ; Màrqueting digital ; Posicionament ; Nespresso



107 p, 2.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-02-22, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir