La cultura escolar en centres educatius d'educació primària que s'enfoquen cap al canvi educatiu
Pladevall Vilavendrell, Judit
Tomàs i Folch, Marina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2019
Descripció: 75 pag.
Resum: L'educació del segle XXI s'exposa als desafiaments d'un món canviant, i apareix la necessitat de canvis i millora de la teoria i la pràctica educativa. Aquesta recerca té l'objectiu d'identificar les característiques culturals comuns entre centres d'educació primària que s'enfoquen cap al canvi educatiu en el context català. El marc teòric de referència es basa en elements d'innovació educativa, cultura escolar i cultura innovadora. Les bases metodològiques i els aspectes empírics de la recerca són de tipus qualitatiu, centrades en l'estudi de tres casos d'escoles d'Educació Primària que es defineixen a favor dels canvis educatius per a la millora educativa.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Recerca en Educació [4313815]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Ensenyament ; Innovacions ; Educació primària ; Catalunya ; Canvi organitzatiu ; Cultura organitzativa ; Cultura escolar ; Innovació educativa ; Cultura organitzacional ; Cultura del canvi



TFM
76 p, 2.3 MB

Pòster
1 p, 1.4 MB

Presentació
15 p, 2.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2021-03-05, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir