Identification of marketing strategies influencing the perception of healthy food products and triggering consumers' purchasing decision
Miquel, Maria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària

Fecha: 2021
Descripción: 1 pag.
Nota: Pòster
Nota: Juny
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Titulación: Ciència i Tecnologia dels Aliments [2501925]
Plan de estudios: Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
Documento: Treball final de grau
Área temática: Ciència i Tecnologia dels Aliments
Materia: Empaquetatge ; Aliments ; Indústria i comerç ; Comportament dels consumidors ; Investigació ; Nutrició ; Hàbits alimentaris ; Màrqueting ; Aspectes psicològics



1 p, 242.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Veterinaria. TFG

 Registro creado el 2021-07-19, última modificación el 2022-11-29



   Favorit i Compartir