Rellançament de la marca ArtsbyBrush : estudi de mercat i pla de màrqueting digital
Belmonte Pujol, Ariadna
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Relanzamiento de la marca ArtsbyBrush: Estudio de mercado y plan de márqueting digital
Títol variant: Relaunch of ArtsbyBrush brand: market study and digital marketing plan
Data: 2021
Descripció: 116 pag.
Resum: Aquest projecte de fi de grau consisteix en la realització d'un pla de màrqueting digital per una botiga online d'il·lustracions. El treball consta d'un estudi de mercat i una estratègia digital amb el pla d'accions corresponent. Es persegueix l'objectiu de millorar el negoci a través d'un rellançament de la marca.
Resum: Este proyecto de final de grado consiste en la realización de un plan de márqueting digital para una tienda online de ilustraciones. El trabajo consta de un estudio de mercado y una estrategia digital con el plan de acciones correspondiente. Se persigue el objetivo de mejorar el negocio a través de un relanzamiento de la marca.
Resum: This final degree project consists of the development of a digital marketing plan to an online illustrations' store. The project consist of a market study and a digital marketing strategy with the corresponding action plan. The objective is to improve the business through the brand's relaunch.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte
Matèria: Publicitat ; Comerç electrònic ; Màrqueting digital ; Marques ; Planificació estratègica



116 p, 17.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-07-23, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir