¿Por qué influyen los influencers? : los motivos que hacen que sigamos a microinfluencers de lifestyle en Instagram
Ramos Gómez, Paula
Vinyals Ros, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Per què influeixen els influencers? : els motius que fan que seguim a microinfluencers de lifestyle a Instagram
Títol variant: Why influencers influence? : the reasons that make us follow lifestyle microinfluencers on Instagram
Data: 2022
Descripció: 137 pag.
Resum: Les xarxes socials han revolucionat la manera en la qual ens comuniquem i aquest context ha donat pas a la creació de noves professions com la figura del influencer, un líder d'opinió amb gran credibilitat sobre els usuaris que li segueixen en els seus perfils socials. El propòsit d'aquesta recerca és determinar quins són els motius pels quals els usuaris d'Instagram segueixen a microinfluencers de lifestyle en aquesta plataforma.
Resum: Las redes sociales han revolucionado la manera en la que nos comunicamos y este contexto ha dado paso a la creación de nuevas profesiones como la figura del influencer, un líder de opinión con gran credibilidad sobre los usuarios que le siguen en sus perfiles sociales. El propósito de esta investigación es determinar cuáles son los motivos por los que los usuarios de Instagram siguen a microinfluencers de lifestyle en esta plataforma.
Resum: Social Media have revolutionized the way we communicate, and this context has given way to the creation of new professions such as the figure of the influencer, an opinion leader with great credibility among users who follow him or her on their social profiles. The purpose of this research is to determine the reasons why users follow lifestyle microinfluencers on this platform.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Influencers ; Microinfluencers ; Influència ; Xarxes socials ; Màrqueting d'influencers



137 p, 11.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-25, darrera modificació el 2022-10-30



   Favorit i Compartir