Plan de comunicación de la agencia de modelos Sum Models
Baños Fernández, Carlos
Escalera Mora, Judith
Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Pla de comunicació de l'agència de models Sum Models
Títol variant: Communication plan for the models agency Sum Models
Data: 2022
Descripció: 258 pag.
Resum: Aquest projecte es basa en la ideació d'un pla de comunicació per a l'agència de models Sum Models. A partir d'una anàlisi de la situació de les agències de models actuals a Espanya, i de les necessitats del sector, s'ha creat una agència basada en la bellesa real que dona resposta a aquesta nova realitat. Representativitat i models van agafats de la mà gràcies a la proposta de valor de Sum Models.
Resum: Este proyecto se basa en la ideación de un plan de comunicación para la agencia de modelos Sum Models. A partir de un análisis de la situación de las agencias de modelos actuales en España, y de las necesidades del sector, se ha creado una agencia basada en la belleza real que da respuesta a esta nueva realidad. Representatividad y modelos van cogidos de la mano gracias a la propuesta de valor de Sum Models.
Resum: This project is based on the ideation of a communication plan for the model agency Sum Models. Based on an analysis of the situation of current modelling agencies in Spain and the needs of the sector, an agency based on real beauty has been created to respond to this new reality. Representation and models go hand in hand thanks to the value proposition of Sum Models.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Pla de comunicació ; Agència de models ; Diversitat ; Fotografia ; Estratègia



258 p, 89.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-26, darrera modificació el 2024-04-17



   Favorit i Compartir